#بازاریابی_محتوایی استراتژی برقراری ارتباط با مخاطبین است به گونه ای که با تولید و ترویج محتوای رایگان و ارزشمند اعتماد آنان را جلب کرده و با تمرکز بر مشتریان فعلی و بالقوه افزایش فروش را تضمین می کند.

به عبارت بهتر،‌ بازاریابی محتوایی در پی پاسخگویی به این سؤال اساسی است که چگونه می توان از فضای مجازی به عنوان ابزاری ارزان و اثربخش برای خلق فرصت و سودآوری استفاده کرد. بازاریابی محتوا با اذعان به نقش آگاهی و دانش در جذب مشتریان، بر این موضوع تأکید دارد که هر شغلی برای افزایش فروش ناگزیر از تولید محتوای ارزشمند و اثربخش بوده و نباید از آن غفلت کند. درواقع، اگر فرایند جذب مشتری تا فروش را به چرخه ای تشبیه کنیم که از اجزای مختلف و متفاوتی تشکیل شده، موتور محرکه تمام اجزا، چیزی جز محتوا نیست؛ محتوایی ارزشمند که با جذب هنرمندانه و هوشمندانه کاربر، از او مشتری دائمی می سازد. 

 

دوره جامع آموزش سئو در اصفهان برگزار می‌شود

تعیین استراتژی در بازاریابی محتوایی

چک لیست سئو برای سال ۲۰۱۸

بازاریابی ,محتوایی ,جذب ,ارزشمند ,کند ,اثربخش ,بازاریابی محتوایی ,و اثربخش ,فروش را ,که با ,افزایش فروش

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه گذاری اموزش bet قیمت کولر گازی و اسپلیت با مناسب ترین و ویژه ترین حالت کلیپ ساز وبلاگ شهروند مراقبت های بهداشت دهان و دندان شعر پیچ رولپلاک نمای ساختمان کلمه هنرودیجیتال